A történetünk 2020. április 13-án kezdődött a COVID pandémia alatt, néhány nagyobb márka logójának újragondolásával. Ekkor jött a gondolat, hogy ezt mi is meg tudjuk csinálni, a saját identitásunknak és ízlésünknek megfelelően.
Az alapkoncepciónk a(z elektronikus)zenére épül, megfűszerezve a fine art és mindennapi életünk elemeivel. Ezt ültettük a kezdetekben a streetwear világába, amivel egy igen egyedülálló koncepciót alapoztunk meg. Törekedtünk arra, hogy a brand elemeinek ne csak egyedi megjelenése legyen, de az utolsó részletig tökéletes legyen, ebből is adódott az igen korlátozott darabszám. Ekkori (2020-2021) helyzetünk elősegítette, hogy egy olyan alkotói csapat alakulhatott meg, amely nem csak az egyes (ruha)darabok megalkotásában, hanem az utómunka - mint imázsfilm, művészi termékképek - elkészítésében is kiválóan együtt tudott működni.
2021-től a ruhatervezésből szerzett tapasztalat alapján a TEKNOSTÏLE nem csak egy "nem létező ruhamárka" lett, tudásunkat felhasználtuk a digitális design, a márkaépítés és az egyedi termékek területén. A digitális design és márkaépítés területén a TEKNOSTÏLE Design oldalon építkeztünk tovább, míg az egyedi, kézzel készített termékek továbbra is ezen az oldalon futottak tovább.
A jelenben törekszünk továbbra is az alkotásaink tökéletességére, legyen az viselhető termék, használati tárgy, vagy dísz. Egyes darabok fejlesztési ideje akár hónapok, évek is lehetnek, hiszen a ritkább anyagok, alapok beszerzése, az egyedi, kézzel készített darabok elkészítése, a média anyagok befotózása, videózása, precíz utómunkázása a saját magunk által felállított magas standard miatt sok időt emésztenek fel. Az általunk kiadott produktumok inkább műalkotások, mintsem piaci termékek.
A többi már csak történelem, és egy sztori, amit el lehet mesélni...